Coris Assistance

Coris Assistance

Avand o arie de acoperire de peste 60 tari, CORIS Assistance este partenerul de nadejde al companiilor de asigurari internationale.

Pe plan extern, CORIS Assistance ofera raportari conform standardelor clientului, dezvolta pagini online de daune personalizate la cerere, elibereaza certificate, solutioneaza plangeri si creaza brosuri pentru agentiile de turism. 

Pe plan intern, compania ofera training agentilor in solutionarea de plangeri, cat si evaluari frecvente pentru a mentine un standard ridicat de profesionalism si eficienta la nivelul intregii echipe.

Call-center-ul CORIS Assistance este la dispozitia asiguratilor 24 de ore din 24, 7 zile din 7 in momentele dificile ce urmeaza producerii unui eveniment asigurat.

 

De ce sa alegeti CORIS Assistance

  • Experienta indelungata in domeniul asistentei, precum si in al regularizarii daunelor auto din sistemul Carte Verde si Directiva a IV a
  • Extinderea serviciilor contractate catre intreaga Europa si nu numai, prin intermediul retelei CORIS/APRIL International, ce activeaza in mai mult de 60 de tari din intreaga lume;
  • Controlul costurilor in organizarea prestarii serviciilor de asistenta prin negocierea unor tarife corespunzatoare;
  • Alternative in selectarea furnizorilor de servicii prin contractarea mai multor retele;
  • Solutii personalizate si usor de configurat la cererea clientilor, datorita caracterului independent al Coris Assistance