Call Center 24/7

Call Center 24/7

Call center-ul CORIS Assistance este un factor important al succesului companiei noastre. Echipa noastra ghideaza cu profesionalism asiguratii (persoane fizice sau juridice) 24 de ore din 24, 7 zile din 7.

Fie ca ai nevoie de consiliere privind interpretarea anumitor clauze, conditii de asigurare sau riscuri neacoperite aflate in polita de calatorie si sanatate pe care ti-ai achizitionat-o de la unul din clientii nostri (asiguratori romani sau internationali) sau doresti sprijin in momentele critice care urmeaza producerii unui eveniment asigurat, operatorii nostri iti stau la dispozitie 24 de ore din 24, 7 zile din 7.

Cateva dintre motivele pentru care asiguratii contacteaza call center-ul CORIS Assistance:

  • Linii deschise si operatori disponibili 24/7
  • Apeluri preluate in mai putin de 20 secunde
  • Rata de  <1% clienti nemultumiti
  • Rata de <5% apeluri abandonate
  • Asistenta acordata in cel mult 2 ore de la apel in metropole si in cel mult 4 ore in zone greu accesibile

Ne poti contacta 24/7 la tel: (+4021) 201.90.30